5 תשובות
אם יש פער גדול יתבטל הציון הגשה. פער של 30 נקודות
3 שבועות זה הרבה. אם את מוציאה 55 עובר זה יהיה טוב.
פשוט תכשתבי למורה שאת הולכת להשקיע את כל ה 3 שבועות בזה ושאת מסוגלת.
הוא ירצה להגיש אותך בכזה ציון.
פשוט תכשתבי למורה שאת הולכת להשקיע את כל ה 3 שבועות בזה ושאת מסוגלת.
הוא ירצה להגיש אותך בכזה ציון.
מה עם המתכונת ?
אנונימי
אני יכולה לומר לך שאני קיבלתי במתכונת שנה שעברה 17 והמורה של"ח פחות או יותר הציעה לי לרדת הקבוצה אבל נשארתי, ולמדתי, והיו לי פחות משלושה שבועות ועברתי ביותר מ56
^ אלופה ! כל הכבוד :)
אנונימי
באותו הנושא: