5 תשובות
לדבר איתה להגיד לה שכדאי שתטפל בזה אבל רק בקטע חברי ותגידי לה שאת דואגת לה אבל לא ללחוץ כי זה לא האחריות שלך
שואלת אותה אם מישהו מבוגר אחראי מודע למצב שלה, אם לא הייתי אומרת לה לומר להורים שלה לפני שזה יחמיר יותר
מדברת איתה על זה דחוף, אם היא לא עושה עם זה שום דבר אז מספרת להורים שלה.
עדיף לעצור את זה מהר לפני שניהיה באמת מסוכן
כיוון שעמדתי במקום הזה, כלום. הייתי מנסה להיות שם בשבילה, אבל לעדכן את ההורים שלה זה משהו שקשה לי לעשות ולהכריח אותה לאכול זה חרא.
^^^^בדיוק, להגיד לה ולדאוג לה ובאמצ לוודא שהיא אוכלת ולא סתם תגידי לה תאכלי משהו, באמת לבדוק שהיא אוכלת מסודר ולהסביר לה גם בקטע הרגשי ולדבר איתה על זה וממה זה נובע