6 תשובות
בלאט זה זונה..
חח חח חח בלאט זה ממש אבל ממש לא זונה, סוקה או סוצ'קה זה זונה. ( וכלבה ) בלאט זה כמו פאק. כאילו תמיד שנופל משהו או שמשהו לא מצליח אז אומרים בלאטט עם מבטא רוסי.
בלאט זה כמו לעזאזל.
ד"א היה פרק קורע xddd
זה פאק ברוסית
אנונימית
בלאט, זה קללה ברוסית.. ניראלי זונה.. אממ זונה אומרים סוקה.. אמ בקיצור קללה ברוסית d:
אני רוסייה, ובלאט זה שיט\לעזאזל
פרוסקיית :)