6 תשובות
תודהה אין עלייך אכלתי מה זה תסביך איפה זה
שואל השאלה:
לכל מי שרוצה לדעת זה נמצא במנהרה התת קרקעית הזאת שאפשר להיכנס אליה באיזור שבין המקדונלס לגלידה
אנונימית
שואל השאלה:
יותר קשה למצוא את החנות הזאת מלמצוא את האפיקומן
אנונימית
גם אני והתקשרתי לשם וענתה לי מישהי ממש חצופה לא הבנתי מה הם עושים צחוק אנחנו רודפים אחרי חבילות
כל הקריון שלטים שלהם לא מבינה אתכן
אנונימית
כי זה חדש לפני זה לא היה את זה חיים .. זה היה מקום בבאלגן ועכשיו רק סדרו אותו כמו שצריך
אנונימית