3 תשובות
זה לא מה שבאלך.. תלמדי עם כולם חבל לוותר בגלל דבר כזה
שואל השאלה:
נכון אבל את התקופת למידה בא לי רק בנות
נכון אבל את התקופת למידה בא לי רק בנות
אני לא חושב שיש.
למה את צריכה רק של בנות?
את תשחקי עם בנים בסופו של דבר אם את רוצה להיות שחקנית..
למה את צריכה רק של בנות?
את תשחקי עם בנים בסופו של דבר אם את רוצה להיות שחקנית..
באותו הנושא: