6 תשובות
כן
ואם לא
תערערי
תערערי
כן
יש אפשרות לערער במקרה הצורך, אבל זה תלוי על מה היא הכשילה
חברה שלי עשתה טסט
הבוחנת נגעה לה בהגה וגם הכשילה אותה על זה
חברה שלי עירערה והעירעור התקבל
הבוחנת נגעה לה בהגה וגם הכשילה אותה על זה
חברה שלי עירערה והעירעור התקבל
שואל השאלה:
אני יערער אם אכשל באמת שמגיע לה היא כזאת רעהה
אני יערער אם אכשל באמת שמגיע לה היא כזאת רעהה
באותו הנושא: