8 תשובות
כן , מהמם!
פצצה
כן
כן. מאוד
בסדר
לא אהבתי
ממש יפה! לבת של בן דודה שלי קוראים אלמה.
לא היא הרסה לי את החיים אני שונאת אותה
אנונימית
באותו הנושא: