3 תשובות
^תנסי להסתיר עם איפור
שואל השאלה:
^אין לי זמן עכשיו לרופא ב12 יש לי הסעה ואני חייבת ללכת:(
יש אולי משהו שאפשר לעשות בבית גם?
וואי גם לי היה קטע דומה כשהייתי קטנה שזה היה נראה כל הזמן שאני דומעת והיה לי אדמומיות מסביב לעין, תלכי לרופא