12 תשובות
כן
למה שלא ?
אם נשאר בבית אז כן
שואל השאלה:
איכסה^^
אנונימי
שואל השאלה:
איכסה^^
אנונימי
כן זה הדבר הכי טעים שיש
כן מותר עד לפני פסח הבא
אנייי כי אני רוצה לסיים את החבילה בגלל שאני יודעת שאני אצטרך לחכות שנה שלמה מחדש
לא נראה לי
כן
לא אני חחח, לי מספיק להיחנק בפסח(: