12 תשובות
כן
למה שלא ?
למה שלא ?
אם נשאר בבית אז כן
שואל השאלה:
איכסה^^
איכסה^^
אנונימי
שואל השאלה:
איכסה^^
איכסה^^
אנונימי
כן זה הדבר הכי טעים שיש
כן מותר עד לפני פסח הבא
אנייי כי אני רוצה לסיים את החבילה בגלל שאני יודעת שאני אצטרך לחכות שנה שלמה מחדש
לא נראה לי
כן
לא אני חחח, לי מספיק להיחנק בפסח(:
לא אני חחח, לי מספיק להיחנק בפסח(:
באותו הנושא: