3 תשובות
אם את רוצה תלכי עם מדים
אני בתור שוחר לא הייתי עולה על מדים במיוחד בשביל טקס ביישוב שלי
שואל השאלה:
בטח שזה קשור.. השואה זה אחד הדברים הכי חשובים שגרמו להגעת ההחלטה על הקמת מדינה יהודית , ובלי ההקמה הזאת צהל לא היה פה. מעבר לזה שזה טקס זכרון לכל דבר.
וזה כמו שיש את הטקס הממלכתי בירושלים עם הנשיא וכאלה, אז על אותו עיקרון רק בלי הנשיא וכל אלה
אנונימית
בטקס יום השואה זה לא ככ קשור לייצג את הצבא