11 תשובות
בסוף תהיה.
חחח איך זה קשור אליי? מה אני עובד איתם?
החליטו לפני איזה שבועיים
הם בכוח דורשים.. ועושים המון כדי שתהיה הסלמה, אבל בנט= ישראל לא משתף פעולה עם ההסלמה.
שואל השאלה:
בנטוטי בחייאת ראבק תפציץ אותם כבר
בנטוטי בחייאת ראבק תפציץ אותם כבר
אנונימית
הם לא עובדים אצלך !
שואל השאלה:
חבל
חבל
אנונימית
שואל השאלה:
נמאס לי שכשזה קורה במרכז פתאום מתחילים להגיב אבל כשזה קורה בדרום (אני אשקלונית) זה פחות מעניין
נמאס לי שכשזה קורה במרכז פתאום מתחילים להגיב אבל כשזה קורה בדרום (אני אשקלונית) זה פחות מעניין
אנונימית
שואל השאלה:
אין אין לי כוח.
אין אין לי כוח.
אנונימית
צודקת
ההערכה היא שהוא לא מעוניין בהסלמה, הוא פשוט מגיב לאירועים בהר הבית ולעליית היהודים
באותו הנושא: