11 תשובות
בסוף תהיה.
חחח איך זה קשור אליי? מה אני עובד איתם?
החליטו לפני איזה שבועיים
הם בכוח דורשים.. ועושים המון כדי שתהיה הסלמה, אבל בנט= ישראל לא משתף פעולה עם ההסלמה.
שואל השאלה:
בנטוטי בחייאת ראבק תפציץ אותם כבר
אנונימית
הם לא עובדים אצלך !
שואל השאלה:
חבל
אנונימית
שואל השאלה:
נמאס לי שכשזה קורה במרכז פתאום מתחילים להגיב אבל כשזה קורה בדרום (אני אשקלונית) זה פחות מעניין
אנונימית
שואל השאלה:
אין אין לי כוח.
אנונימית
ההערכה היא שהוא לא מעוניין בהסלמה, הוא פשוט מגיב לאירועים בהר הבית ולעליית היהודים