16 תשובות
זה יעבור,תשתה מים
פעם ב לא נורא כלכך
מי שותה 3 במכה הכל טוב בנדאם?
לשתות מים ולנוח.
שואל השאלה:
לא שתיתי במכה, כזה מתי שהייתי צמא מזגתי עוד
אנונימי
תשתה מים זה פשוט קפאין אז זה לא טוב הרבה
תשתה הרבה מים
ותלך לנוח
זה לא יעשה לך כלום פשוט תלך לישון
זה כמו לשתות הרבה קפה. יהיה בסדר פשוט יהיה קשה להרדם וכנראה תזיע הרבה ודופק מוגבר
כי זה משקה אנרגיה זה מפעיל לחץ על הגוף, תנוח ותשתה תה או משהו שירגיע
אוי אקסל .. תשתה מים קרים
אני גם חוששת שעשית טעות.

אל תדאג, פשוט תנסה להעביר קצת את הזמן עד שיעבור לך. אתה תהיה בסדר.
אני מתה אוף אני באמת לא מזלזלת זה פשוט מזכיר לי אותי בגיל 14 ואז נתקלתי במשהו דומה לזה ששאלתי ( לא פה ) בגיל 18 ומתתי מצחוק

אוקי הכל טוב בעיקרון פשוט שתית מלא סוכר כי באקסל יש מלא סוכר, תשתה מים וזה יתאזן
אנונימית
זה כי אתה לא רגיל זה קרה לי פעם אחת אבל מאז הפסקתי
תתקלח שתה מיין קרים וזה יעבור
אוי קרה לי אותו דבר ואני עדיין ממשיכה לשתות
לא שותים 3 במכה למרות שזה לא אמור לעשות משהו אבל עדיין תשמור על עצמך