17 תשובות
יותר מהגיוני
בהחלט
הגיוני
תנסה לדבר איתה
שואל השאלה:
לא נראלי שזה יעזור^
כי היא רק מתחמקת מהשאלות שלי שאני מנסה לדבר איתה על דברים
אנונימי
אני מקווה שתעשה את המעשה הנכון ותדבר איתה אל תקשיב פה לכולם אולי משהו מפריע לה
אולי מפריע לה השאלות שלך?
תשמע הפרטי שלי פתוח תמיד אשמח לייעץ לך
שואל השאלה:
מה מפריע לה בידיוק? אם אני מראה לה הרבה אהבה ונלחם עליה ועושה מאמצים בשבילה
והיא מתעלמת ממני בשביל לדבר עם בנים אחרים יותר ממני?
אנונימי
שואל השאלה:
תודה רבה 3>
אנונימי
תשמע תעשה מה שהלב מרגיש אם אתה חושב שהיא עושה לך רע עדיף שתגמור את זה כאן ועכשיו
ולפי דעתי כמה שיותר מהר בישביל שהיא לא תיפגע
חד משמעית הגיוני
היי אשמח גם שתשלח לי הודעה בפרטי אשמח לעזור
היי מה נסגר בסוף?
הגיוני להיפרד מכל דבר שגורם לך להרגיש לא בנוח, לא רצוי, לא מכובד ולא אהוב.
אמרת לך איך אתה מרגיש וזה ממשיך?
או שלמרות שאמרת וזה הפסיק, קשה לך להתגבר?
הגיע הזמן לעבור הלאה.