8 תשובות
כן
מקווה
מקווה
אין לי שמץ אבל מקווה שיהיה משהו קטן למה אין לי כוח לבית ספר בשיט
לא, אני מקווה שישאר ככה ויצליחו איכשהו לעבור את תקופת הרמאדן הזאת בלי יותר מידי רעש בדרום
אני מקווה שלא
לא
גם לדעתי שלא
שלא אבל מאיפה לי
באותו הנושא: