6 תשובות
האמת שלדעתי זאת שעה טובה רצח כי רוב האנשים עדיין לא מתחילים לצאת לעבודה.
בהצלחה!
אנונימית
עמוס לטובה ולרעה שים לב שאתה נכנס לכיכרות בהצלחה
הכי חשוב שתבוא מפוקס ורגוע- תשים לב לכל הפרטים הכי קטנים, תתכנני בראש את הדרך- איפה אתה עכשיו ולאן אתה נוסעת.. שים לב לתמורורים, הולכי רגל, באיזה כביש אתה, כל מה שיכול להכשיל כמובן. והכי חשוב- תנסה להיות רגוע ולחשוב חיובי, לנסות כמה שפחות להילחץ כי בסופו של דבר תעבור! שעה שבע זו אחלה שעה באמת, אין כמעט תנועה ולא הולכי רגל. בהצלחה:))
לפרוק לחבר או משפחה שסיפרת מישהו שידע להרגיע אותך וחוץ מזה זה שעה מעולהה פשוט לבוא בפוקוס שיא וזה שלך
אנונימית
הכל טוב, אני יודע שקצת מאוחר כבר ואתה כנראה ישן.
תזכור שהטסטר הוא גם בן אדם ואל תיתן לו להלחיץ אותך.
תזכור את השיעורים, איך שהמורה שיבח אותך שאתה נוהג טוב.
עוד טיפ קטן ממני, שים רדיו על חלש אבל שאפשר לשמוע, ככה זה קצת ירגיע אותך, לי זה עזר לפחות.
ובנוסף זו שעה מצוינת, לי היה ב13 והיו מלא מכוניות.