3 תשובות
כאילו שהמשחק יצא היה באג נוראי שהמשחק היה קורס מלא, וגם לא היה שומר progress בכלל, כאילו אני התחלתי את המשחק מההתחלה איזה פעמיים שלוש, עכשיו יש לי רק איזה 65 אחוז התקדמות בסיפור אבל בכל מקרה לא שיחקתי הרבה זמן.
כן.המשחק באגי מאוד, במיוחד כזה נוגע לtrophies.
כן היא די על הפנים. אני קניתי את המשחק ביום שהוא יצא והיו רק קריסות, עכשיו זה כבר פחות גרוע אבל עדיין לא מדהים.