8 תשובות
הכל טוב, לכל אחת יש את הזמן שלה
הכל בסדר, את תקבלי בזמן שלך
יש לך עד סביבות גיל 17 לקבל
אין לך ממה להתבאס
קודם כל זה תקין
אם את לא מקבלת עד גיל 16 זה תקין
ישלך זמן
הכל טוב
שמחזור זה חרא דבר וכואב ומעצבן וזה תמיד בא בחרא זמנים. תתעודדי
קודם כל תזכרי שזה יכול לבוא עד גיל 16, אז את לא צריכה לדאוג. דבר שני, תזכרי שאמא שלך עברה את כל זה, ואני יודעת שזה מביך בהתחלה אבל באמת שאין ממה להתבייש. ואם את צריכה לדבר על זה את מוזמנת לכתוב לי בפרטי
פשוט אל תחשבי על זה, כל אחת בזמן שלה. וגם אני קיבלתי מאוחר, לא נורא.. ואם זה ממש מפריע לכי לרופאה ותראי מה המצב
אני כרגע במחזור ואני שונאת את זב ככ , התלכלכו לי 2 מכנסיים בפחות משעתיים
אנונימית
הכל תקין עד גיל 16-17 כל אחת והזמן שלה ובאמת שאת לא מפסידה כלום מחזור זה זבל
באותו הנושא: