התחברות
הרשמה
מדדתי עם מטר ואני עושה 83 בתחת זה טוב ?
אני מתאמנת בכללי
23 באפריל 2022, 19:34
BMI
תחת
גדילה
שרירים
2 תשובות
כן זה סבבה לגמרי
.
.Omri
כן זה בסדר.
B
Bored Girl
באותו הנושא:
מדדתי גובה ואני 1.83, אני בגובה אידאלי או מעליו או מתחתיו ?
לחץ דם שלי נמוך מדדתי עכשיו אני עומדת להתעלף יש לי סחרחורת מה עושים?
מה אני עושה אם צילמו אותי לאתר Ynet ללא רשותי ואני מתחת לגיל 18 ?
תקשיבו הראש שלי כואב בטירוף מדדתי חום ואין לי מה עושים
מה אני עושה אם יש לי בעיות במשפחה ואני מתחת לגיל 18?
יש לי קצת קמטים מתחת השפתיים ואני בת 13 מה אני עושה
קניתי תחפושת ואני מדדתי ואני שמנה בה רצח ואני בוכה מה לעשות
אם עושים שעווה בתחת זה עושה כוויות
אני עושה ספורט כבר חודשיים ואני אוכלת בריא יש לי כבר שני פסים בבטן ואני מדדתי בגדים שפעם היו צמודים וכמעט לא טובים עלי
אני כל הזמן מסתכל על תחת של בנות ואני לא שולט על זה מה אני עושה?
היה לי עכשיו טיול ואני בבית והתחת שלי תפוס מה אני עושה?????