6 תשובות
הכל? קצת מפגר סורי
שואל השאלה:
מה מפגר בזה? אוף בני 13 אל תענו בבקשה
מה מפגר בזה? אוף בני 13 אל תענו בבקשה
אנונימי
כן מוזר
יש לך רצון מאוד טוב וזה מאוד יפה מצידך
אבל אני חושבת שאם אתה רוצה להודות לו תקנה לו מתנה יפה או משהו שהוא יאהב ולא חייב לבזבז את כל הירושה שלך על זה
או אם אתה רוצה לתת לו כסף אז לא את הכול
אבל אני חושבת שאם אתה רוצה להודות לו תקנה לו מתנה יפה או משהו שהוא יאהב ולא חייב לבזבז את כל הירושה שלך על זה
או אם אתה רוצה לתת לו כסף אז לא את הכול
נכון שזה חבר טוב אבל שום דבר לא מצדיק שתביא לו סכום כזה אתה קיבלת את זה ירושה מי שנתן לך את זה רוצה שזה יהיה שלך תקנה לעצמך מהכסף רכב או אם אתה רוצה לפנק את חבר שלך תשלם עליו במסעדה או משהו או תיקח אותו למקום לא להביא 100 אלף שקל זה ממש מוגזם
אתה לא צריך להביא לחבר סכום כזה גדול של כסף וזאת גם ירושה זה משהו שהורישו לך ולא לו, אתה יכול לקנות לו מתנה גדולה או לפנק אותו במשהו אבל לא להביא לו את כל הירושה..
באותו הנושא: