7 תשובות
כי זה מפחיד
כי המוח מזהה סכנה, ובמצב סכנה הגוף מתעורר, כלומר, נהיה ער יותר למצב, החושים מתחדדים, הרפלקסים יותר טובים, וככה מתעוררים.
כי אנחנו לא יןדעים מה יש אחרי המוות, שאלו את זה כבר.
כי זה מפחיד ממשש
מצטרפת לשאלה
כי המוח לא יודע מה קורה אחרי המוות והוא לא יכול לחלום על זה
_0_
הייתה בול אותה שאלה בחמות, אז אעתיק לכאן את מה שרשמתי שם.

לא מתעוררים ישר אחרי המוות בחלום, זה אף פעם לא ככה - מתעוררים רק לפני שהמוות קורה (וזה למה אתם מקבלים את האשליה שישר כשאתם באים למות המוח "מעיר" אתכם כי הוא "לא מסוגל להכיל מה זה מוות"). זה קורה בגלל שמופרש ההורמון אדרנלין אל הגוף, הוא מעלה את לחץ הדם, מעלה את קצב הלב ועוד. אי אפשר לישון בזמן שהרבה אדרנלין נמצא בגוף.
אני לא יודעת מה הולך לקרות מחר, אבל אני עדיין מסוגלת לנחש/לדמיין מה יכול לקרות - באותה מידה, אנחנו לא יודעים מה קורה אחרי המוות, אבל אנחנו כן מסוגלים להמציא תאוריות/לנחש/לדמיין. אין סיבה שאנחנו לא נוכל לחוות מוות כלשהו בחלום, עובדה שיש הרבה אנשים שטוענים שמתו בחלום והחלום המשיך - אנחנו מתעוררים לא כי המוח "פוחד" או "לא יודע" מה קורה אחרי המוות (שזו טענה לא נכונה שגורמת לאנשים לחשוב שלמוח יש מודעות עצמית. דבר שכזה דורש שיהיה מוח למוח שלנו. ישנם שלושה אזורים במוח הקריטיים למודעות העצמית וההכרה של האדם - לכן המוח שלנו הוא בעצם הכלי למודעות שלנו), אלא כי הגוף פשוט לא מסוגל להמשיך לישון בזמן adrenaline rush, הגוף לא מספיק רגוע מכדי להירדם, כי הוא במצב "הילחם או ברח".