4 תשובות
שואל השאלה:
למה להיות אנונימי זה מפר את זכויות האתר
אנונימית
להיות אנונימי לא מפר את זכויות האתר..
לשאול לגבי האדם.. ולדעת מי הוא זה מפר את הזכויות.. (הזכויות שלו להיות אנונימי)
נראה לי זה מפר את זכויות האתר להיות אנונימי אז לא נראלי יעשו את זה גם אם תבקשי..
לא, רק המערכת יכולה.