9 תשובות
רק לפתוח חדש ממה שאני מכיר
שואל השאלה:
איך ?
את רושמת דיווח על בעיה ואז כותבת בבקשה תחזירו ***** (השם של העמוד שלך) באנגלית
שואל השאלה:
אין אופציה לכתוב באלי למוץ
את יכולה לבקש מחברים שלך..
כן בהגדרות
שואל השאלה:
אי אפשר להתלונן איפשהו? אני לא רוצב לפתוח עמוד חדש העמוד שלי היה ממש מצליח
לא את רק יכולה לפתוח חדש
שואל השאלה:
כן כן עירערתי