9 תשובות
רק לפתוח חדש ממה שאני מכיר
שואל השאלה:
איך ?
איך ?
את רושמת דיווח על בעיה ואז כותבת בבקשה תחזירו ***** (השם של העמוד שלך) באנגלית
שואל השאלה:
אין אופציה לכתוב באלי למוץ
אין אופציה לכתוב באלי למוץ
את יכולה לבקש מחברים שלך..
כן בהגדרות
שואל השאלה:
אי אפשר להתלונן איפשהו? אני לא רוצב לפתוח עמוד חדש העמוד שלי היה ממש מצליח
אי אפשר להתלונן איפשהו? אני לא רוצב לפתוח עמוד חדש העמוד שלי היה ממש מצליח
לא את רק יכולה לפתוח חדש
שואל השאלה:
כן כן עירערתי
כן כן עירערתי
באותו הנושא: