8 תשובות
זה בסדר כולנו
סבבה
על מה מה קרה רוצה לשתף אותי?
לאנורא
גם זה יעבור
שואל השאלה:
היא לא מבינה אותי והיא מחשיבה אותי ככונפעה ופרחה וצאחלה כי היא אומרת שאם ככה אני מתלבשת אז אין פלא שכולם חושבים ככה
היא לא מבינה אותי והיא מחשיבה אותי ככונפעה ופרחה וצאחלה כי היא אומרת שאם ככה אני מתלבשת אז אין פלא שכולם חושבים ככה
אנונימית
חיבוק. מחר יום חדש. שתיכן תירגעו ויהיה בסדר. לפעמים פשוט עדיף ללכת לישון ולהירגע.
אוי זה לא נעים מה שהיא אמרה לך תגידי לה שזה ממש פגע בך ושלא תגיד לך דברים כאלה
באותו הנושא: