4 תשובות
לי אישית אקניל היה גרוע כי הוא ייבש לי את העור ממש (העור שלי היה יבש גם לפני )
אם יש לך עור שומני אני מאמינה שהוא יתאים לך
אם יש לך עור שומני אני מאמינה שהוא יתאים לך
אקניל ממש ממליצה זה טוב
אקניל ממש טוב
תקני את החומצה סליצילית הטורקיז של סרווה
באותו הנושא: