8 תשובות
זה סבבה לגמרי אל תרדי
למאו 69
אוקיי סליחה
כן זה ממש טוב
זב בסדר גמור:)
לרדת, זה משקל עודף
את שש קילו מתחת לגובה זה אחלה אני שבע קילו מתחת ואומרים לי שאני רזה
אנונימית
תעשו מחשבון bmi במקום לתת מינוס
וואי את גבוהה, וכן, זה אחלה משקל.