10 תשובות
אם אתה שם מסיכה בגלל בעיות בביטחון עצמי, אז.. הגיע הזמן לעבוד על זה
כן בגלל שיש לי פחות 40 חצקונים על הפרצוף
שואל השאלה:
^^^אני בת...
^^^אני בת...
כן כי אין לי כוח להתארגן לבית ספר וגם בגלל הקורונה בחיים לא הייתי חולה אז אני מפחדת להידבק
אנונימית
כן ברור. גם וגם.
בעיקר מטריד אותי העניין של החלוץ, במיוחד בחורף. (למרות שעכשיו לא חורף) לאנשים אין מושג אבל הנסיכות האלה מונעות כל כך הרבה מחלות אחרות חוץ מקורונה, שפשוט חבל להפסיק איתן
בעיקר מטריד אותי העניין של החלוץ, במיוחד בחורף. (למרות שעכשיו לא חורף) לאנשים אין מושג אבל הנסיכות האלה מונעות כל כך הרבה מחלות אחרות חוץ מקורונה, שפשוט חבל להפסיק איתן
5לירזי55 מהמסיכה יהיו יותר חצ'קונים..
כן בגלל הקורונה
ו 5לירזי55 יש משהו שנקרא אקניל גל משהו כזה זה מעולה שימי את זה בוקר וערב כל יום עד שהחצקןנים נעלמים ואל תמרחי את זה תשימי פשוט קצת על האצבע ותלחצי חלש חלש חלש על החצקון וזהו
כן, אבל לא בגלל הקורונה, בגלל שהמשפחה שלי בסיכון
באותו הנושא: