8 תשובות
תסבירי להם שהם ימותו קודם
איזה אפסים הם
תגידי להם שהם לפחות יזדקנו מהר יותר
אנונימית
את לא בחרת איזה גיל להיות, אם לא טוב להם תגידי להם שהם יזדקנו מהם יותר
איזה אנשים בדיוק?
שנים עוברות כל אחד מגיע לגיל מסויים. גם להיות בן 4 זה משנו
שואל השאלה:
לא יודעת כזה "קטינה" הוא סתם מפסיקים לדבר
למה שהם יצחקו לך על הגיל? הרי לא את בחרת באיזה גיל להיות..
קודם כל למה צוחקים לך הגיל? את בת 18 ואני כלל בת 14 אני בכלל הקטינה אבל מה יש לצחוק על גיל ואגב מי שצוחק לך על הגיל סתם משעמם לו בחיים
באותו הנושא: