20 תשובות
עדיף שלא
לא
הכל בסדר
גם אני נרדמתי עם אוזניות לפני כמה ימים ולא קרה כלום
גם אני נרדמתי עם אוזניות לפני כמה ימים ולא קרה כלום
לא מומלץ
אנונימית
קרה לי מלא פעמים עם איירפוס
תלוי איזה
עדיך שלא אבל סביר להניח שאת לא תמותי
שואל השאלה:
בכלל לא? למה?
בכלל לא? למה?
אנונימית
עדיף שלא אבל זה לא אסון
אם זה חד פעמי הכל טוב
שואל השאלה:
למה זה לא בסדר מה כבר קורה
למה זה לא בסדר מה כבר קורה
אנונימית
שואל השאלה:
למה עדיף לא
למה עדיף לא
אנונימית
לא שלא יפגע לך באוזן
כי יש בזה קרינה , לא כיאלו אני מיתכוון לאיירפוס כי רגילות גם עם תירשמי איתם הם יפלו מיתוך שינה
שואל השאלה:
אבל פעם אחת לא קורה כלום לא?
אני עם אוזניות אגילות שבאות עם האייפון, רק אוזנייה אחת אבל
אבל פעם אחת לא קורה כלום לא?
אני עם אוזניות אגילות שבאות עם האייפון, רק אוזנייה אחת אבל
אנונימית
ברור שזה בסדר כמעט כל לילה אני נרדמת עם אוזניות
לא יודעת פעם אחת נרדמתי עם אוזניות וכל שניה קמתי בגלל ששמתי מוזיקה
אנונימית
זה המון קרינה,
וגם זה יכול לחשמל אותך.
אם את ישנה עם אוזניות חוטים אז הן יכולות להכנס לך עמוק מדי באוזן ולעשות המון בעיות.
עדיף שלא , לטובתך.
וגם זה יכול לחשמל אותך.
אם את ישנה עם אוזניות חוטים אז הן יכולות להכנס לך עמוק מדי באוזן ולעשות המון בעיות.
עדיף שלא , לטובתך.
באותו הנושא: