20 תשובות
עדיף שלא
Lsp
לא
הכל בסדר
גם אני נרדמתי עם אוזניות לפני כמה ימים ולא קרה כלום
לא מומלץ
אנונימית
קרה לי מלא פעמים עם איירפוס
תלוי איזה
עדיך שלא אבל סביר להניח שאת לא תמותי
שואל השאלה:
בכלל לא? למה?
אנונימית
עדיף שלא אבל זה לא אסון
אם זה חד פעמי הכל טוב
שואל השאלה:
למה זה לא בסדר מה כבר קורה
אנונימית
שואל השאלה:
למה עדיף לא
אנונימית
לא שלא יפגע לך באוזן
כי יש בזה קרינה , לא כיאלו אני מיתכוון לאיירפוס כי רגילות גם עם תירשמי איתם הם יפלו מיתוך שינה
שואל השאלה:
אבל פעם אחת לא קורה כלום לא?
אני עם אוזניות אגילות שבאות עם האייפון, רק אוזנייה אחת אבל
אנונימית
ברור שזה בסדר כמעט כל לילה אני נרדמת עם אוזניות
לא יודעת פעם אחת נרדמתי עם אוזניות וכל שניה קמתי בגלל ששמתי מוזיקה
אנונימית
זה המון קרינה,
וגם זה יכול לחשמל אותך.
אם את ישנה עם אוזניות חוטים אז הן יכולות להכנס לך עמוק מדי באוזן ולעשות המון בעיות.
עדיף שלא , לטובתך.