46 תשובות
לא לא יכולים
שואל השאלה:
אני לא יודעת מה לעשות
אני לא יודעת מה לעשות
לא
תיקני
לא
טוב היא הבינה חברים לא צריך מיליון פעם לכתוב
שואל השאלה:
למה לא אני רוצה שעוד יכתבו כדי להיות בטוחהה
למה לא אני רוצה שעוד יכתבו כדי להיות בטוחהה
אלל תדאגי זה בטוח
גם אני קניתי ולא קרה כלום
גם אני קניתי ולא קרה כלום
שואל השאלה:
מישהו פה עשה מנוי?????
מישהו פה עשה מנוי?????
כן גם זה בטוח
שואל השאלה:
אוקיי וכשעושים מנוי הכרטיס חייב להישאר שמור במכשיר?? (בזמן שאני עם המנוי)וכשקונים רובקס רגיל אפשר אחרי זה להומיא את הכרטיס מרובךוקס או שהוא חייב להשמר בטלפון ?)לכמה זמן זה מנוי?)
אוקיי וכשעושים מנוי הכרטיס חייב להישאר שמור במכשיר?? (בזמן שאני עם המנוי)וכשקונים רובקס רגיל אפשר אחרי זה להומיא את הכרטיס מרובךוקס או שהוא חייב להשמר בטלפון ?)לכמה זמן זה מנוי?)
חברה שלי שילמה על מנוי והיא ממש התחרטה על זה
את צריכה לשלם כל חודש אני חושבת
את צריכה לשלם כל חודש אני חושבת
שואל השאלה:
אני יודעת אבל זה נראלי יותא שווה 18 לחודש ועל חודש זה 450 רובקס לעומת 400 רובקס שעולים 15 תעזרו לי ישלי אפשרות לקנות שלושה פעמים 400 רובקס (כל שלושה חודשים)ויש לי אפשרות למנוי זה אמור 150פלות אבל יותר זול
אני יודעת אבל זה נראלי יותא שווה 18 לחודש ועל חודש זה 450 רובקס לעומת 400 רובקס שעולים 15 תעזרו לי ישלי אפשרות לקנות שלושה פעמים 400 רובקס (כל שלושה חודשים)ויש לי אפשרות למנוי זה אמור 150פלות אבל יותר זול
לאא תקשיבי אם תעשי מנוי זה יהיה סתם בזבוז כסף ואת תתחרטי על זה בעתיד ותחשבי לך "למה בזבזתי כל כך הרבה כסף על משחק"
זה לא שווה אבל מה שבא לך
זה לא שווה אבל מה שבא לך
שואל השאלה:
אז לקנות כל שלושה חודשים 3 חבילות של 400 את/ה אומר/ת
אז לקנות כל שלושה חודשים 3 חבילות של 400 את/ה אומר/ת
לא יודע, אם זה מביא לך שמחה אין סיבה שתתחרטי אלה אם כן את מטומטמת ואת לא נראית לי אחת כזאת אז תעשי מה שבא לך תהני
רגע כמה עולים 400 שכחתי
מה קשור מטומטמת?^^
כי זה מחשבה של מטומטמים שאתה קונה משהו שאשכרה משמח אותך לא משנה אם זה במשחק או לא זה אשכרה מביא לך סיפוק ואז משום מה אתה מתחרט על זה
שואל השאלה:
400 עולה 15
400 עולה 15
אני לא אומר שלא את ולא היא מטומטמות אני פשוט לא מבין תהיגיון בזה זה נישמע לי ממש טיפשי
מה הקשר^^^
אני קניתי במיקמק פעם דברים כי חשבתי שזה יסב לי אושר, ועכשיו, כשאני מסתכלת לאחור אני מתחרטת על זה
אני קניתי במיקמק פעם דברים כי חשבתי שזה יסב לי אושר, ועכשיו, כשאני מסתכלת לאחור אני מתחרטת על זה
שואל השאלה:
זה לא משמח אותי אבל כן אני מרגישה טוב אם זה אי אפשר לומר שלא ואני מסכימה עם זה שזה מטומטם אבל בכל זאת אני די אוהבת את המשחק והרוב עולה ברובקס
זה לא משמח אותי אבל כן אני מרגישה טוב אם זה אי אפשר לומר שלא ואני מסכימה עם זה שזה מטומטם אבל בכל זאת אני די אוהבת את המשחק והרוב עולה ברובקס
אוקיי אז זה מה שאני מדבר עליו זה הקוסנפט של לקנות דברים אם לא הבנת
אז תיקני תהני זה 15 שקל פשוט תעשי מה שמביא לך אושר למה למנוע מעצמך דברים מהמחשבה הדבילית שאת תתחרטי על זה ממתי זה בכלל נושא לדיון
שואל השאלה:
אני דיי מסכימה עם זה ואני יודעת שאני אתחרט על זה מתישהו וזאת הסיבה ששאלתי כי אני חא החלטיית
אני דיי מסכימה עם זה ואני יודעת שאני אתחרט על זה מתישהו וזאת הסיבה ששאלתי כי אני חא החלטיית
שואל השאלה:
לא* החלטית *
לא* החלטית *
פשוט תקני! שאנשים הולכים לבלות שותים מלא מלא אלכוהול הם נהנים רצח חיים תחיים ואז מקיאים ומתחרטים על זה אז מה!? זה בסדר ככה דברים עובדים אתה צריך לחיות תחיים לא להגביל את עצמך יותר מידיי ממחשבות על העתיד
שואל השאלה:
אוקי
אוקי
מי בא רובלוקס
שואל השאלה:
אניי יש לי משמש חדש מישהו יכול להביא לי משהו נתני לי באן על המשתמש הקודם זה השםromi114234
אניי יש לי משמש חדש מישהו יכול להביא לי משהו נתני לי באן על המשתמש הקודם זה השםromi114234
נחמד, עוד מישהו מצטרף?
שואל השאלה:
מישהו יכול לתת לי משהו???
מישהו יכול לתת לי משהו???
שואל השאלה:
תבקשו חברותת
תבקשו חברותת
roei2001
שואל השאלה:
תבקשו אתם
תבקשו אתם
שלחתי
שואל השאלה:
אדופט מי?
אדופט מי?
לא... פחות המשחקים שאני משחק
שואל השאלה:
מה כןן
מה כןן
שלחו חברות קוראים לי lia_200932
מחר אצטרף
מחר אצטרף
שלחתי גם לך, בואו מחר נשחק משהו
יאללהה
באים?
אני אבוא אחכ
הלכתי לקולנוע
הלכתי לקולנוע
שואל השאלה:
ok
ok
באותו הנושא: