11 תשובות
שואל השאלה:
אז בעיקרון הוא במלחמה בראש שלו, שכחתי מי זו ammit אבל בעיקרון מישהו רע שולט עליו בעזרת כדורים
אני צודק סוג של?
אז בעיקרון הוא במלחמה בראש שלו, שכחתי מי זו ammit אבל בעיקרון מישהו רע שולט עליו בעזרת כדורים
אני צודק סוג של?
אעשה העתק הדבק לתשובה שכתבתי אתמול.
אוקי אז ככה, התשובה הזו היא לא חד משמעית מפני שזו מסקנה שאני אישית הגעתי אליה ואין לה ביסוס, רק את הידע שלי בנוגע למון נייט.
יש קומיקס של מון נייט מ-2016, שהוא נכתב נטו על המוח של מארק. זאת אומרת שזה לא כמו שאר הקומיקסים (גיבורים שמצילים את העולם).
הקומיקס הזה בעצם מתחיל בכך שמארק נמצא בבית חולים פסיכיאטרי, וכל מי שהוא הכיר מעברו נמצא שם. אך הוא מטושטש מהכדורים שנותנים לו. ממש כמו שהיה בסדרה.
הפסיכיאטרית היא בעצם ammit שמחופשת לאישה רגילה. היא אומרת למארק שהכל בראש שלו, שהוא חולה, שאין דבר כזה מון נייט וזו סתם המצאה שלו.
בסדרה, זה בדיוק מה שארתור עשה.
לאחר מכן בקומיקס הזה, מארק מבין שהכל בראש שלו, ושהוא צריך להילחם בזה.
זה בעצם למה הקומיקס הזה הוא שונה מהאחרים - אין פה באמת עלילה של גיבורי על או נבלים, זה בעצם קומיקס שנותן לקורא להבין את הכאוס שעובר למארק בראש.
זה הקומיקס האהוב עליי ביותר, ורוב הסיכויים שמה שקרה בסדרה מבוסס על זה. נדע יותר בפרק הבא.
אוקי אז ככה, התשובה הזו היא לא חד משמעית מפני שזו מסקנה שאני אישית הגעתי אליה ואין לה ביסוס, רק את הידע שלי בנוגע למון נייט.
יש קומיקס של מון נייט מ-2016, שהוא נכתב נטו על המוח של מארק. זאת אומרת שזה לא כמו שאר הקומיקסים (גיבורים שמצילים את העולם).
הקומיקס הזה בעצם מתחיל בכך שמארק נמצא בבית חולים פסיכיאטרי, וכל מי שהוא הכיר מעברו נמצא שם. אך הוא מטושטש מהכדורים שנותנים לו. ממש כמו שהיה בסדרה.
הפסיכיאטרית היא בעצם ammit שמחופשת לאישה רגילה. היא אומרת למארק שהכל בראש שלו, שהוא חולה, שאין דבר כזה מון נייט וזו סתם המצאה שלו.
בסדרה, זה בדיוק מה שארתור עשה.
לאחר מכן בקומיקס הזה, מארק מבין שהכל בראש שלו, ושהוא צריך להילחם בזה.
זה בעצם למה הקומיקס הזה הוא שונה מהאחרים - אין פה באמת עלילה של גיבורי על או נבלים, זה בעצם קומיקס שנותן לקורא להבין את הכאוס שעובר למארק בראש.
זה הקומיקס האהוב עליי ביותר, ורוב הסיכויים שמה שקרה בסדרה מבוסס על זה. נדע יותר בפרק הבא.
תודה, ככה זה כשאת אובססיבית על מון נייט כבר שנים על גבי שנים.
שואל השאלה:
נשמע די הגיוני, זה כנראה מה שיהיה, וואלה כל הכבוד על התאוריה
empty company
נשמע די הגיוני, זה כנראה מה שיהיה, וואלה כל הכבוד על התאוריה
empty company
נראלי זה בראש של מארק הפייבוריט ג'וויש בוי שלי
שואל השאלה:
בלי קשר עכשיו אני רואה, פעם ראשונה אני מדבר עם נאמן, מגניב
בלי קשר עכשיו אני רואה, פעם ראשונה אני מדבר עם נאמן, מגניב
שואל השאלה:
וכן הוא באמת דמות מדהימה
וכן הוא באמת דמות מדהימה
נכון, שמחה שהכניסו אותו לאמסיו.
האלה שארתור מנסה להחיות.
כרגע זה לא בטוח, זו רק מסקנה אישית שלי.
אי אפשר לדעת מה באמת קרה אחרי שהוא נורה ואיך בדיוק הוא נכנס לשם, לא באופן חד משמעי.
כרגע זה לא בטוח, זו רק מסקנה אישית שלי.
אי אפשר לדעת מה באמת קרה אחרי שהוא נורה ואיך בדיוק הוא נכנס לשם, לא באופן חד משמעי.
כן, הרוב הכירו אותו רק בחודשים האחרונים בגלל הסדרה, לפני כן הוא היה דמות לא כ"כ מוכרת, פשוט נורא מוערכת בין כל מי שהכיר אותו מהקומיקסים כי הוא באמת דמות מדהימה.
שואל השאלה:
אני אישית בשוק שהכרתי אותו רק לפני חודש וקצת
אני מת על המיתולוגיה המצרית ועל האישיות שלו
אני אישית בשוק שהכרתי אותו רק לפני חודש וקצת
אני מת על המיתולוגיה המצרית ועל האישיות שלו