15 תשובות
שואל השאלה:
?
אתמוך בו אשאל מה קרה
אם הכוונה שהאם זה יוריד לי ממנו אז ממש לא
אחבק אותו
אהיה שם בשבילו ואנסה להבין מה קרה ואיך אני יכולה לעזור
אפרד ממנו
שואל השאלה:
^למה?
פשוט יהיה איתו
אתה עונה לעצמך ?
^^^רואים שאתה כתבתה את זה שואל השאלה
הוא לא יהיה חבר שלי יותר
שואל השאלה:
^למה?
אנונימית
אבדוק למה ואנחם אותו, איזו עוד תשובה יש
אהיה שם בשבילו
אם הוא יצטרך חיבוק אתן לו הכי הרבה בעולם
אם הוא ירצה ספייס אני אתרחק
אם הוא ירצה לדבר אני אקשיב לכל מילה
פשוט אהיה שן בשבילו שירגיש יותר טוב
אחבק אותו ואתמוך בו, אני יקשיב למה שהוא צריך ולא ישפוט אותו על זה שהוא בוכה, הוא עדיין בן אדם ולשמור כאבים נפשיים כאלו זה לא דבר בריא
אני אחשוב כמה הוא חמוד ויפה ככה, ואני ארוץ לחבק אותו ולעזור לו