7 תשובות
הוא לא נפוץ וידוע כמו יום האישה, לא יודעת למה
כי גברים לא הושתקו במשך אלפי שנים ונשללו מהם זכויות בסיסיות, נטו כי הם גברים.
כי לנשים אין זכויות שוות לגברים
אנונימית
^^זה לא רלוונטי
היום לא מציינים את יום האישה בגלל ההיסטוריה הכואבת של הנשים, אלא בגלל חוסר שוויון שקיים היום: בשכר, תרבות האונס ועוד מלא דברים אחרים שנשים מופלות בהם.
יש מספיק סיבות לציין גם את יום הגבר - העלאת מודעות להטרדות מיניות של גברים, אפליית גברים בגירושין, פנסייה, התאלמנות ועוד מלא...
היום לא מציינים את יום האישה בגלל ההיסטוריה הכואבת של הנשים, אלא בגלל חוסר שוויון שקיים היום: בשכר, תרבות האונס ועוד מלא דברים אחרים שנשים מופלות בהם.
יש מספיק סיבות לציין גם את יום הגבר - העלאת מודעות להטרדות מיניות של גברים, אפליית גברים בגירושין, פנסייה, התאלמנות ועוד מלא...
^כן
יש יום הגבר?
שואל השאלה:
אין מה לעשות זה ההיסטוריה, עכשיו זה לא ככה, עכשיו אפשר ללמד גם על יום הגבר
אין מה לעשות זה ההיסטוריה, עכשיו זה לא ככה, עכשיו אפשר ללמד גם על יום הגבר
אנונימית
באותו הנושא: