13 תשובות
לפי דעתי לא
מעלה.
לא
אני בת 19 עוד כמה חודשים ונכנסתי לקטע עם מישהו לא מזמן וזה הדבר הכי קרוב שהיה לי אי פעם לזוגיות.
אל תלחיצי את עצמך באמת שהכל בסדר, לגמרי מבינה איך את מרגישה.
מעלה
לא מוריד
העיקר שהיא תהייה בת זוג טובה זה מה שחשוב
לא
ממש לא מוריד
זה בכלל לא מוריד
לא, זה בסדר..גם לי עד עכשיו לא הייתה זוגיות ככה שנראה לי לגיטימי..
לא זה בסדר תאמיני אני הייתי במערכות יחסים והם נגמרו רע ממש
רק בגלל שלך לא הלך טוב לא אומר שגם לה לא ילך..
שואלת השאלה - אין שום דבר רע בלרצות\ לחפש מערכת יחסים.
היי לא אמרתי את זה רק אמרתי שזה לא כזה נורא שהיא אף פעם לא הייתה בזוגיות ומהניסיון שלי שזה פחות עבד לי
לא