3 תשובות
דיכאון
קשיי הסתגלות וכאלה
דיכאון, התקפי חרדה חוזרים,מחשבות אובדניות, קשיי הסתגלות חברתית וכו
יש הרבה דברים, אותי אישית לא רצו לגייס בגלל דיכאון והפרעות אכילה. אם המצב שלך חרא הצבא לא ירצה לקחת עלייך אחריות, אם יקרה לך משהו חס וחלילה זה יהיה באשמתם אז הם מעדיפים כמה שפחות להתעסק באנשים כאלה כי המצב יכול להתדרדר ממש מהר
באותו הנושא: