5 תשובות
שאתם בפרינדזון
אנונימית
שאתם חמודים כאלה וכיף לדבר
ואתם שונים בניגוד לשאר שפחות חמודים או בכלל לא
אני אישית, כלב
שכיף להיות איתכם ויש לכם אופי טוב
תלוי באיזו סיטואציה
אני יןכולה להגיד על מישהו שהוא חמוד כי חברה שלי אמרה לי שהוא מדהים ואני לא חושבת בדיוק ככה
ואני יןכולה להגיד גם שהוא חמוד כשקרתה לי איתו סיטואציה והוא יצא נחמד בכללי לרוב אני משתמשת בזה כשמישהו יוצא נחמד