13 תשובות
להפסיק לכתוב לו.
שואל השאלה:
אבל אני לא מסוגלת להפסיק לכתוב לו הוא כל הזמן בראש שלי :(
אבל אני לא מסוגלת להפסיק לכתוב לו הוא כל הזמן בראש שלי :(
שואל השאלה:
ואו אפשר להתחתן איתך ?
ואו אפשר להתחתן איתך ?
שואל השאלה:
ועכשיו ברצינות תודה לא יודעת עד כמה זה יחלחל כי זה ממש קשה שאוהבים אבל בפנים אני כן מבינה ויודעת כל מילה שכתבת ותאמת שלא הייתי רוצה אחד כזה מקווה שבעתיד כן יגיע מישהו שיעריך את כל ההשקעה והמחשבות האלה עליו ..
ועכשיו ברצינות תודה לא יודעת עד כמה זה יחלחל כי זה ממש קשה שאוהבים אבל בפנים אני כן מבינה ויודעת כל מילה שכתבת ותאמת שלא הייתי רוצה אחד כזה מקווה שבעתיד כן יגיע מישהו שיעריך את כל ההשקעה והמחשבות האלה עליו ..
שואל השאלה:
נשבעת
נשבעת
שואל השאלה:
ואי אשכרה אבל אין לי מספיק פרחים עדיין
ואי אשכרה אבל אין לי מספיק פרחים עדיין
שואל השאלה:
נשבעת אתה מרגש אותי ובאלי חיבוק ממך 3>
בתכלס אתה צודק אין לי מה להגיד אני גם לא אחת כזאת שמתפשרת בדרך כלל אני משתדלת לשחרר כי זה באמת לא מגיע לי לפעמים הייתי רוצה לא להכיר אותו מהתחלה אבל זה כבר לא אפשרי
נשבעת אתה מרגש אותי ובאלי חיבוק ממך 3>
בתכלס אתה צודק אין לי מה להגיד אני גם לא אחת כזאת שמתפשרת בדרך כלל אני משתדלת לשחרר כי זה באמת לא מגיע לי לפעמים הייתי רוצה לא להכיר אותו מהתחלה אבל זה כבר לא אפשרי
שואל השאלה:
אתה לא מבין איך שנים עשיתי לו סטוקינג והייתי מעלה סטורי רק בשבילו ומחכה שהוא יעלה כדי להגיב לו עליו למרות שהוא היה מסנן אותי לפעמים ותאמת שכבר נמאס להיות זאת שתמיד אכפת לה או לפחות לא לקבל את זה בחזרה באמת נשבר הזין ואני לא אשקר בטח אני ימשיך לאהוב אותו..אבל כן חייבת להתקדם הלאה זה תמיד כואב שהצד השני לא אוהב בחזרה אבל מה אפשר לעשות. אם כמה שאני אוהבת אותו אני כן אוהבת את עצמי קצת יותר ומאחלת לעצמי שכן ייכנס בעתיד מישהו שישקיע בשבילי או לפחות יעריך שאני משקיעה בשבילו זה אחד הקשים ! לשחרר באמת אבל אולי כמה חודשים או אפילו ימים קדימה אני עוד יגיד תודה לעצמי על זה ובלי קשר..אתה נסיך!באמת שאין הרבה כמוך ! לא מובן מאליו בכלל שאתה שומע ונותן לי עצות מהלב בלי נטו תמורה זה הדבר שהכי מחמם לי את הלב שבעולם ותודה שאתה עוזר לפקוח עינים אומנם אני לא מכירה אותך אבל מאוד ריגשת אותי והתחברתי אלייך תודה 3> מאחלת רק טוב
אתה לא מבין איך שנים עשיתי לו סטוקינג והייתי מעלה סטורי רק בשבילו ומחכה שהוא יעלה כדי להגיב לו עליו למרות שהוא היה מסנן אותי לפעמים ותאמת שכבר נמאס להיות זאת שתמיד אכפת לה או לפחות לא לקבל את זה בחזרה באמת נשבר הזין ואני לא אשקר בטח אני ימשיך לאהוב אותו..אבל כן חייבת להתקדם הלאה זה תמיד כואב שהצד השני לא אוהב בחזרה אבל מה אפשר לעשות. אם כמה שאני אוהבת אותו אני כן אוהבת את עצמי קצת יותר ומאחלת לעצמי שכן ייכנס בעתיד מישהו שישקיע בשבילי או לפחות יעריך שאני משקיעה בשבילו זה אחד הקשים ! לשחרר באמת אבל אולי כמה חודשים או אפילו ימים קדימה אני עוד יגיד תודה לעצמי על זה ובלי קשר..אתה נסיך!באמת שאין הרבה כמוך ! לא מובן מאליו בכלל שאתה שומע ונותן לי עצות מהלב בלי נטו תמורה זה הדבר שהכי מחמם לי את הלב שבעולם ותודה שאתה עוזר לפקוח עינים אומנם אני לא מכירה אותך אבל מאוד ריגשת אותי והתחברתי אלייך תודה 3> מאחלת רק טוב
- קחי את הזמן עם עצמך להתרפא מזה, לוקח זמן עד שרגשות אמיתיים הולכים, תהיי פה בשביל עצמך תטפלי בלב השבור שלך ותחבשי אותו, תמצאי שמחות קטנות גם בדברים שנראים קטנים כמו כוס קפה.
- תחשבי על כל הדברים בו שפחות אהבת הדברים שעצבנו אותך, הדברים שלא היית רוצה בבן זוג.
- תדמייני זוגיות עם מישהו שאין לו את הדברים האלה מישהו שבאמת היית רוצה גם אם לא קיים אדם כזה כרגע בחיים שלך פשוט הרעיון.
- תחשבי על מה את שווה באמת ומי באמת מגיע לך.
- תעברי מסע של אהבה עצמית, עכשיו כשהוא הלך זאת הזדמנות להכיר את עצמך ואת מה שאת רוצה באמת יותר טוב ולמצוא את האושר בדברים הנוספים האחרים בחיים שהם לא פחות טובים מזוגיות.
- עכשיו התפנה מקום בליבך למישהו יותר טוב, אם הוא היה נשאר בחיים שלך והיית מגלה יותר מאוחר שהוא לא רלוונטי אז היה לוקח לך יותר זמן להחלים ולפנות את המקום בלב שלך למישהו שבאמת מגיע לו.
- תאהבי את עצמך מספיק כדי לדעת שמגיע לך יותר טוב ושאת לא מתפשרת יותר על מישהו שלא יחזיק אלא על מישהו שיאהב אותך כמו שמגיע לך.
- תכניסי דברים חדשים ומרעננים לחיים שלך, זה יכול להיות תחביב או מטרה לחיים שהיא לא זוגיות שתלהיב אותך והוא יראה פחות ופחות משנה.
- במקום למצוא את עצמך כל יום קמה לעבודה שאת סובלת ממנה ולא אוהבת או בכללי לעתיד כזה אז תתחילי לקחת צעדים קטנים לעבר העתיד שאותו את רוצה (זה נשמע לא קשור אבל זה אחד מהדברים שהכי עוזרים).
- דווקא כיוון חדש יכול לתת לך הרבה אושר במקום להישאר באותו הלופ שהיית בו.
- תדברי עם עצמך במחשבות ותשאלי את עצמך שאלות, זה מה שאת שווה? מה באמת היית רוצה? את באמת רוצה אותו חזרה בכלל? מה למדת מזה, מה יצא מזה טוב, מה הלאה וכמה יותר טוב זה יכול להיות, ותחזקי את עצמך תמיד.
אל תשכחי את הטיפים האלה, מאחלת לך להחלים ולמצוא אושר עם עצמך שלא תלוי באף אחד, ושאחרי שתחלימי יבוא מישהו שיהיה כלכך שווה את זה, בהצלחה! (:
- תחשבי על כל הדברים בו שפחות אהבת הדברים שעצבנו אותך, הדברים שלא היית רוצה בבן זוג.
- תדמייני זוגיות עם מישהו שאין לו את הדברים האלה מישהו שבאמת היית רוצה גם אם לא קיים אדם כזה כרגע בחיים שלך פשוט הרעיון.
- תחשבי על מה את שווה באמת ומי באמת מגיע לך.
- תעברי מסע של אהבה עצמית, עכשיו כשהוא הלך זאת הזדמנות להכיר את עצמך ואת מה שאת רוצה באמת יותר טוב ולמצוא את האושר בדברים הנוספים האחרים בחיים שהם לא פחות טובים מזוגיות.
- עכשיו התפנה מקום בליבך למישהו יותר טוב, אם הוא היה נשאר בחיים שלך והיית מגלה יותר מאוחר שהוא לא רלוונטי אז היה לוקח לך יותר זמן להחלים ולפנות את המקום בלב שלך למישהו שבאמת מגיע לו.
- תאהבי את עצמך מספיק כדי לדעת שמגיע לך יותר טוב ושאת לא מתפשרת יותר על מישהו שלא יחזיק אלא על מישהו שיאהב אותך כמו שמגיע לך.
- תכניסי דברים חדשים ומרעננים לחיים שלך, זה יכול להיות תחביב או מטרה לחיים שהיא לא זוגיות שתלהיב אותך והוא יראה פחות ופחות משנה.
- במקום למצוא את עצמך כל יום קמה לעבודה שאת סובלת ממנה ולא אוהבת או בכללי לעתיד כזה אז תתחילי לקחת צעדים קטנים לעבר העתיד שאותו את רוצה (זה נשמע לא קשור אבל זה אחד מהדברים שהכי עוזרים).
- דווקא כיוון חדש יכול לתת לך הרבה אושר במקום להישאר באותו הלופ שהיית בו.
- תדברי עם עצמך במחשבות ותשאלי את עצמך שאלות, זה מה שאת שווה? מה באמת היית רוצה? את באמת רוצה אותו חזרה בכלל? מה למדת מזה, מה יצא מזה טוב, מה הלאה וכמה יותר טוב זה יכול להיות, ותחזקי את עצמך תמיד.
אל תשכחי את הטיפים האלה, מאחלת לך להחלים ולמצוא אושר עם עצמך שלא תלוי באף אחד, ושאחרי שתחלימי יבוא מישהו שיהיה כלכך שווה את זה, בהצלחה! (:
שואל השאלה:
אז קודם כל אתה מדבר nothing but fax תודה ובכיף הכי מגיע לך בן אדם עם לב ענק 3> וכן נפגשנו לפני מלא זמן אני עכשיו מבינה יותר שהוא לא שווה את זה חחח וזה קצת מצחיק שבכלל בזבזתי את הזמן עליו
אז קודם כל אתה מדבר nothing but fax תודה ובכיף הכי מגיע לך בן אדם עם לב ענק 3> וכן נפגשנו לפני מלא זמן אני עכשיו מבינה יותר שהוא לא שווה את זה חחח וזה קצת מצחיק שבכלל בזבזתי את הזמן עליו
שואל השאלה:
ותודה לvampire על המילים החמות באמת לא מובן מאליו איישם את זה תודה רבה ! 3>
ותודה לvampire על המילים החמות באמת לא מובן מאליו איישם את זה תודה רבה ! 3>
היא התכוונה למילה עובדה ^
כאילו אתה מדבר עובדות
ובכיף! ❤
כאילו אתה מדבר עובדות
ובכיף! ❤
שואל השאלה:
תודה אין דברים כמוך באמת וגם לך vampire טוב לדעת שיש אנשים טובים בעולם בשיא הכנות :)
תודה אין דברים כמוך באמת וגם לך vampire טוב לדעת שיש אנשים טובים בעולם בשיא הכנות :)