6 תשובות
שואל השאלה:
מישהו בתיק תוק פותח קבוצת וואצאפ ומי שרוצה להצטרף צריך לשלוח קישור מה הכוונה ואיך עושים את זה?
מישהו בתיק תוק פותח קבוצת וואצאפ ומי שרוצה להצטרף צריך לשלוח קישור מה הכוונה ואיך עושים את זה?
אנונימי
שואל השאלה:
בהגדרות של מה?
בהגדרות של מה?
אנונימי
הגדרות של טיקטוק
אם הבנתי נכון צריך קישור של העמוד שלך?
אז למעלה תיכנס לsetting מצד ימין יש לך ואז בין האופציות הראשונות תראה את השיתוף עמוד
אם הבנתי נכון צריך קישור של העמוד שלך?
אז למעלה תיכנס לsetting מצד ימין יש לך ואז בין האופציות הראשונות תראה את השיתוף עמוד
אנונימית
הכוונה פה ?
אנונימית
חץ שלוש נקודות
בהגדרות יש לך share profile
אנונימית
באותו הנושא: