5 תשובות
נראלי ליתר ביטחון עדיף 37
תשים לב אם אתה קונה את אותו הדגם כי נגיד אני בפלטפורמה 39 ובלי 37
שואל השאלה:
את אלה שכבר יש לי הם מהחנות
את אלה שכבר יש לי הם מהחנות
אנונימית
שואל השאלה:
בכל האולסטאר המידות הולכות כאילו אותו הדבר? פשוט את אלה קניתי בחנות ואני מפחדת להזמין
בכל האולסטאר המידות הולכות כאילו אותו הדבר? פשוט את אלה קניתי בחנות ואני מפחדת להזמין
אנונימית
מה שהזמנת בדיוק
באותו הנושא: