5 תשובות
נראלי ליתר ביטחון עדיף 37
תשים לב אם אתה קונה את אותו הדגם כי נגיד אני בפלטפורמה 39 ובלי 37
שואל השאלה:
את אלה שכבר יש לי הם מהחנות
אנונימית
שואל השאלה:
בכל האולסטאר המידות הולכות כאילו אותו הדבר? פשוט את אלה קניתי בחנות ואני מפחדת להזמין
אנונימית
מה שהזמנת בדיוק