5 תשובות
שטויות
אין טבע תחלס צודק כאילו 27 זה מאוחר אצל הדתיים לפחות זה לא כזה ומכיר מלא שהם בני 23+ והם כאילו לחוצים לחתונה אבל לפני זה הן כמובן רצו אבל כאילו זה לא דבר רע שבגיל 23/24 אתה לא התחתנת
למה להתחתן בכלל מי צריך את זה
אנונימית
עני בן 30 פלוס
נחון שאני מסמח אותך?
באותו הנושא: