4 תשובות
בהתחלה לוקח זמן עד שמתרגלים לתפריט
תנסי לאכול יותר לאט כי למוח לוקח זמן לקלוט שהגוף שבע
אם את עוד רעבה, תאכלי אבל את יכולה גם לדאוג שיהיו יותר ירקות בתפריט או חלבונים
בגדול הכל עניין של כמה את מוציאה בסופו של דבר (כמובן שאיכות האוכל חשובה!)
אל תגיעי למצב שאת סובלת מרעב בגלל זה, אם התפריט לא מתאים לך תוכלי לחזור לתזונאית שלך להתאמות נוספות
תנסי לאכול יותר לאט כי למוח לוקח זמן לקלוט שהגוף שבע
אם את עוד רעבה, תאכלי אבל את יכולה גם לדאוג שיהיו יותר ירקות בתפריט או חלבונים
בגדול הכל עניין של כמה את מוציאה בסופו של דבר (כמובן שאיכות האוכל חשובה!)
אל תגיעי למצב שאת סובלת מרעב בגלל זה, אם התפריט לא מתאים לך תוכלי לחזור לתזונאית שלך להתאמות נוספות
שואל השאלה:
בגדול זה לא קשור לכמה אני מוציאה ומכניסה זה קשור למה טוב לגוף שלי לי אסור לחם לבן ומותר לי רק קוסמים לגוף שלי וזה אותם קלוריות לא קלוריה היא אותה קלוריה ומתאימה אבל תודה אהובה
בגדול זה לא קשור לכמה אני מוציאה ומכניסה זה קשור למה טוב לגוף שלי לי אסור לחם לבן ומותר לי רק קוסמים לגוף שלי וזה אותם קלוריות לא קלוריה היא אותה קלוריה ומתאימה אבל תודה אהובה
אנונימית
כן ברור לזה התכוונתי פשוט שאלת מבחינת דיאטה כלומר משתמע שהתכוונת לירידה
ברור שהכי חשוב מה שעושה לך טוב ובריא בשבילך וכמובן שמשאיר אותך שבעה וזה טוב שאת מודעת לזה)
ברור שהכי חשוב מה שעושה לך טוב ובריא בשבילך וכמובן שמשאיר אותך שבעה וזה טוב שאת מודעת לזה)
יקח זמן בהתחלה עד שמתרגלים, אבל תאכלי לאט זה גורם לתחושת שובע ליותר זמן, ותוסיפי ירקות וחלבונים לארוחה, ואם לא מתאים לך תוכלי לחזור לתזונאית לעוד התאמות, ושלא תגיעי למצב שתסבלי מאוכל, הכי חשוב שתרגישי טוב גם אם אכלת טיפה יותר מהתפריט, בריאות הנפש חשובה לא פחות
באותו הנושא: