17 תשובות
לצערנו
כן יש
כן.
כן יש
ברור
שואל השאלה:
למה שיהיו בעצם? מה ההגיון
למה שיהיו בעצם? מה ההגיון
אנונימית
אין הגיון.
כן
שואל השאלה:
זה כזה מטומטם להיות בת שוביניסטית
זה כזה מטומטם להיות בת שוביניסטית
אנונימית
צודקת לגמרי
אני שובינסטית ולא נמאס לך לשאול את השאלה הזאת כל יומיים?
זה שאת יורדת על בנות אחרות רק בגלל הדעה שלהן לא הופך אותך ליותר טובה
זה שאת יורדת על בנות אחרות רק בגלל הדעה שלהן לא הופך אותך ליותר טובה
אנונימית
שואל השאלה:
מה? בחיים לא שאלתי את זה פה למה את תוקפת
סתם עניין אותי
מה? בחיים לא שאלתי את זה פה למה את תוקפת
סתם עניין אותי
אנונימית
חחח זה מטומטם אבל לצערי כן
לצערנו מפגרים יש בכל מקום.
כן בטח.
ברור
באותו הנושא: