7 תשובות
יואו את כל כך כישרונית! מאוד יפה תמשיכו לצייר:)
האמת שיפה (: אולי טיפה בלסת משהו לא סימטרי אבל ממש אהבתי (:
ציור לא צריך להיות מושלם:)
וזה מדהים לציור ראשון!:) אני מקווה שהוא לא יהיה האחרון!
בשביל התחלה
זה funטסטי
תמשיכי ככה
בשביל התחלה
זה funטסטי
תמשיכי ככה
בטעות יצא לי פעמיים
סורי
בשביל הפעם הראשונה יצא לך ממש יפה אבל אני הייתי משריעה יותר בשיער:)
שואל השאלה:
תודה לכם!

אני אעבוד על זה.. =)
אנונימית