5 תשובות
הגודל
הסוללה
הסוללה
שואל השאלה:
מה הכי טוב לדעתכם
מה הכי טוב לדעתכם
אנונימית
הגדול והסוללה וכמה פיצרים במצלמה
בגדול
תחשוב על מה שהכי נוח לך
בגדול
תחשוב על מה שהכי נוח לך
סוללה מצלמה מחיר וכאלה
יש בסדרת אייפון 11 שלושה מכשירים
אייפון 11 (רגיל) - אחלה טלפון שבעולם, משתלם מאד בעיקר ביחס לאייפונים ומצלמה מצויינת, מחזיק אחרי הקניה בערך 8-10 שעות בסוללה ואני שאחרי שנתיים מחזיק לי בערך 6 (אני שוחטת את הטלפון ממש) ובעל 2 מצלמות (אחת עם זום 0.5 והשניה מגיעה עד לזום 5 שזה ביחס לגלקסי לא הרבה אבל לא חושבת שמישהו רוצה לצלם נמלים שהוא צריך יותר זום מזה).
אייפון 11 פרו - מעבד יותר חזק מ11 אבל בעיקרון לא שווה את הבדל המחירים (יש לאחותי), אחלה טלפון גם כן אבל אם כבר מתלבטים בין שניהם ה11 יותר שווה את המחיר. בעל 3 מצלמות (ההבדל בינו לרגיל במצלמה לדעתי זום יותר גבוה אבל לא בטוחה). הסוללה מחזיקה כמו אייפון 11.
אייפון 11 פרו מקס - הטלפון הכי משוכלל בסדרת האייפון 11 וההכי יקר מבניהם. בעל איכות מצלמה קצת יותר גבוהה משל 11 ו11 פרו, 3 מצלמות גדולות יותר, הסוללה והמעבד חזקים יותר והסוללה מחזיקה יותר שעות מהם (בהתחלה בערך 11 שעות ואחרי שמתיישן פחות או יותר 6-8 תלוי בשימוש).
בעקבות המעבד והסוללה הגדולים יותר, גם הטלפון עצמו גדול יותר בעובי, אורך ורוחב.
אם אתם רוצים את ההכי משוכלל מהם - קחו את 11 פרו מקס
אם אתם רוצים את ההכי משתלם - קחו את ה11 הרגיל
אם אתם רוצים משהו בניהם - קחו 11 פרו
לפי האנשים שאני מכירה עם הגרסאות האלה הכי שווה הוא ה11 הרגיל וגם מהמלצה אישית שלי הוא הכי שווה.
מקווה שעזרתי
אייפון 11 (רגיל) - אחלה טלפון שבעולם, משתלם מאד בעיקר ביחס לאייפונים ומצלמה מצויינת, מחזיק אחרי הקניה בערך 8-10 שעות בסוללה ואני שאחרי שנתיים מחזיק לי בערך 6 (אני שוחטת את הטלפון ממש) ובעל 2 מצלמות (אחת עם זום 0.5 והשניה מגיעה עד לזום 5 שזה ביחס לגלקסי לא הרבה אבל לא חושבת שמישהו רוצה לצלם נמלים שהוא צריך יותר זום מזה).
אייפון 11 פרו - מעבד יותר חזק מ11 אבל בעיקרון לא שווה את הבדל המחירים (יש לאחותי), אחלה טלפון גם כן אבל אם כבר מתלבטים בין שניהם ה11 יותר שווה את המחיר. בעל 3 מצלמות (ההבדל בינו לרגיל במצלמה לדעתי זום יותר גבוה אבל לא בטוחה). הסוללה מחזיקה כמו אייפון 11.
אייפון 11 פרו מקס - הטלפון הכי משוכלל בסדרת האייפון 11 וההכי יקר מבניהם. בעל איכות מצלמה קצת יותר גבוהה משל 11 ו11 פרו, 3 מצלמות גדולות יותר, הסוללה והמעבד חזקים יותר והסוללה מחזיקה יותר שעות מהם (בהתחלה בערך 11 שעות ואחרי שמתיישן פחות או יותר 6-8 תלוי בשימוש).
בעקבות המעבד והסוללה הגדולים יותר, גם הטלפון עצמו גדול יותר בעובי, אורך ורוחב.
אם אתם רוצים את ההכי משוכלל מהם - קחו את 11 פרו מקס
אם אתם רוצים את ההכי משתלם - קחו את ה11 הרגיל
אם אתם רוצים משהו בניהם - קחו 11 פרו
לפי האנשים שאני מכירה עם הגרסאות האלה הכי שווה הוא ה11 הרגיל וגם מהמלצה אישית שלי הוא הכי שווה.
מקווה שעזרתי
באותו הנושא: