5 תשובות
הגודל
הסוללה
שואל השאלה:
מה הכי טוב לדעתכם
אנונימית
הגדול והסוללה וכמה פיצרים במצלמה
בגדול
תחשוב על מה שהכי נוח לך
סוללה מצלמה מחיר וכאלה
יש בסדרת אייפון 11 שלושה מכשירים
אייפון 11 (רגיל) - אחלה טלפון שבעולם, משתלם מאד בעיקר ביחס לאייפונים ומצלמה מצויינת, מחזיק אחרי הקניה בערך 8-10 שעות בסוללה ואני שאחרי שנתיים מחזיק לי בערך 6 (אני שוחטת את הטלפון ממש) ובעל 2 מצלמות (אחת עם זום 0.5 והשניה מגיעה עד לזום 5 שזה ביחס לגלקסי לא הרבה אבל לא חושבת שמישהו רוצה לצלם נמלים שהוא צריך יותר זום מזה).
אייפון 11 פרו - מעבד יותר חזק מ11 אבל בעיקרון לא שווה את הבדל המחירים (יש לאחותי), אחלה טלפון גם כן אבל אם כבר מתלבטים בין שניהם ה11 יותר שווה את המחיר. בעל 3 מצלמות (ההבדל בינו לרגיל במצלמה לדעתי זום יותר גבוה אבל לא בטוחה). הסוללה מחזיקה כמו אייפון 11.
אייפון 11 פרו מקס - הטלפון הכי משוכלל בסדרת האייפון 11 וההכי יקר מבניהם. בעל איכות מצלמה קצת יותר גבוהה משל 11 ו11 פרו, 3 מצלמות גדולות יותר, הסוללה והמעבד חזקים יותר והסוללה מחזיקה יותר שעות מהם (בהתחלה בערך 11 שעות ואחרי שמתיישן פחות או יותר 6-8 תלוי בשימוש).
בעקבות המעבד והסוללה הגדולים יותר, גם הטלפון עצמו גדול יותר בעובי, אורך ורוחב.
אם אתם רוצים את ההכי משוכלל מהם - קחו את 11 פרו מקס
אם אתם רוצים את ההכי משתלם - קחו את ה11 הרגיל
אם אתם רוצים משהו בניהם - קחו 11 פרו
לפי האנשים שאני מכירה עם הגרסאות האלה הכי שווה הוא ה11 הרגיל וגם מהמלצה אישית שלי הוא הכי שווה.
מקווה שעזרתי