8 תשובות
כי היא מראה את דעתה בין אם אנחנו אןהבים את זה ובין אם לא
אנונימי
באמת למה?!
היא נוראיתת
כי זכותה להביע את דעתה הפוליטית אין מה לעשות. אי אפשר לחסום כל בן אדם שהדעה שלו פוגעת בך.
אנונימית
כי בתכלס היא יכולה להעלות מה שהיא רוצה..
הם לא יכולים לחסום אותו בגלל שאמרה את דעתה האישית


שלא תחשבו אני לגמרי נגדה פשוט הם לא יכולים
שואל השאלה:
^היא ממש משפילה, לא אכפת לי שהיא פוגעת בי אבל שתדבר בפרופורציות ולא תראה דברים שלא נכונים בכלל
באינסגרם יש הרבה דעות. אל תחשבי שאני מסכים איתה כי אני ממש לא. אבל אם הפוסטים שלה מעצבנים אותך אל תיכנסי.
ולא מוחקים לה כי לא באמת יודעים מה קורה כאן
כמו שישראלים מעלים את האמת, מורת לה להביע דעה.
אין חוק באינסטגרם נגד הפצת טמטום.
כי כולם מאמינים לה והיא דוגמנית בין ההכי מצליחות יבטלו את אינסטגרם אם הם יעשו את זה