התחברות
הרשמה
הגיוני שבזמן שלורחים רואקוטן עדיין יוצא חצקונים ?
20 באפריל 2022, 21:40
חצ'קונים
רואקוטן
אקנה
2 תשובות
הגיוני
נ
ניסוי חברתי
כן
זה מוציא את כל מה שנאגר בתוך העור.
י
יֶלֶד פֶּלֶא
באותו הנושא:
הגיוני שלקחתי רק 5 כדורים של רואקוטן וכבר רואים שיפור??
הגיוני שאני לוקחת רואקוטן כבר ארבעה חודשים והעור שלי עדיין לא חלק ויש לי חצ'קונים?
הגיוני שאני לוקחת רואקוטן כבר 5 חודשים ורואה בקושי שינוי? וכמה זמן זה עד ה12/8?
הגיוני שהרואקוטן עשה לי צלקות אקנה במקום להעביר אותם?!
מאז שהתחלתי לקחת רואקוטן השפתיים שלי ממש התנפחו,איך?זה הגיוני?
לפני שבוע התחלתי לקחת רואקוטן ואני כבר רואה שיפור הגיוני?
מה אסור לעשות בזמן נטילת רואקוטן?
(אנשים שלקחו רואקוטן)התחלתי רואקוטן לפני שלושה שבועות ומחר אני עושה את הבדיקת דם השנייה. הגיוני שאין צורך בצום?
זמן ההשפעה של ראוקטן - התחלתי לקחת רואקוטן לפני שבועיים, כמה זמן עד שהפצעים יעברו?
תוך כמה זמן מלקיחת רואקוטן מתחילות תופעות הלוואי (כמו יובש בפנים ובשפתיים והחמרה במצב האקנה)?
הגיוני שאני לוקח רואקוטן כבר 7 חודשים ועדיין יש לי חצקונים?