5 תשובות
לא מכירה אבל כדאי לעשות בחברה מוכרת
זאת חברה ממש מוכרת
אבל שתדעי זאת טיסת לאו קוסט אז לפעמים עושים בעיות
אבל שתדעי זאת טיסת לאו קוסט אז לפעמים עושים בעיות
אני מכירה, טסתי שם כמה פעמים
זו חברת lowcost, כלומר המחירים נמוכים אבל אין שירות ממש כלומר אין טלוויזיות או אוכל, צריך לשלם על הכל אם רוצים או שפשוט מביאים אוכל מהבית לטיסה
זו חברת lowcost, כלומר המחירים נמוכים אבל אין שירות ממש כלומר אין טלוויזיות או אוכל, צריך לשלם על הכל אם רוצים או שפשוט מביאים אוכל מהבית לטיסה
החברה היא חברת התעופה הרביעית בגודלה בעולם מבחינת כמות הנוסעים
לא מכירה אותם
תזמיני מאל על
תזמיני מאל על
באותו הנושא: