5 תשובות
אומייגאד כנל
אנונימית
להבין שהוא סתם חרא שהוא לא רצה אותך ושאת יותר טובה ממנו
להמשיך הלאה. לא סוף העולם
בת כמה את?
מזל שהוא דחה אותך דווקא עכשיו.
תחשבי שזה היה ממשיך היית ממשיכה להתאהב בו וכל הזמן החשוב שלך היית מבזבזת במחשבות עליו. הוא לא שווה את זה.
תתפחי את עצמך, תשקיעי בעצמך, ועוד יבוא הנסיך שתאהבי אותו ברמה בלתי גבולית.