7 תשובות
כן ברור
אנונימית
אפשר אבל זה נדיר יחסית
שואל השאלה:
^^אבל בגיל ההתבגרות יש יותר סיכוי לחוסר יציבות במצב רוח בלי קשר להפרעה
^^אבל בגיל ההתבגרות יש יותר סיכוי לחוסר יציבות במצב רוח בלי קשר להפרעה
אנונימית
ממה שאני יודעת מאבחנים בדרכ מעל גיל 18
לא, זה מגיל 18
בגיל ההתבגרות יש תסמינים של הפרעת אישיות גבולית, אם זה לא מטופל בהתאם יש אבחון רק מגיל 18.
בגיל ההתבגרות יש תסמינים של הפרעת אישיות גבולית, אם זה לא מטופל בהתאם יש אבחון רק מגיל 18.
אפשר אבל זה יחסית נדיר, שמעתי גם שלא מזמן הdsm5 הרחיבו את האבחנה של הפרעת אישיות גבולית לאנשים מתחת לגיל 18 ויש אבחנה של bpd של בני נוער, בכל מקרה רוב האנשי מקצוע יעדיפו לא לאבחן הפרעת אישיות לפני גיל 18 כי בכל זאת בגילאים האלה האישיות עדיין לא לגמרי מגובשת ולא ירצו להדביק לה תוויות כאלה ואחרות, וגם כמו שאמרת בגיל ההתבגרות התנהגות של חוסר יציבות רגשית וסערות במצב הרוח היא הרבה יותר שכיחה ולא תמיד מעידה על הפרעת אישיות, למרות שפעמיים רבות היא גם מצריכה טיפול, מה שכן אפשר זה לזהות תסמינים של הפרעת אישיות ולטפל בהם כבר בגילאים מוקדמים.
אם את מרגישה קושי מסויים בבקשה אל תישארי עם זה לבד, תבקשי עזרה, תילחמי עליה אם צריך כי מגיע לך, אני מאמינה בך ובהצלחה❤
אם את מרגישה קושי מסויים בבקשה אל תישארי עם זה לבד, תבקשי עזרה, תילחמי עליה אם צריך כי מגיע לך, אני מאמינה בך ובהצלחה❤
אפשר
אני בת 16 ואני מאובחנת עם הפרעת אישיות גבולית ועוד חברות שלי שהן מתחת לגיל 18
אבל יש כאלה שמאבחנים ויש כאלה שלא
נגיד הפסיכיאטר שהיה לי בחוץ אמר שיש לי קווים של הפרעת אישיות גבולית אבל לא אומר שיש לי הפרעת אישיות גבולית כי אני מיתחת ל-18
אבל באישפוז הפסיכיאטריםות כן איבחנו אותי בזה
אני בת 16 ואני מאובחנת עם הפרעת אישיות גבולית ועוד חברות שלי שהן מתחת לגיל 18
אבל יש כאלה שמאבחנים ויש כאלה שלא
נגיד הפסיכיאטר שהיה לי בחוץ אמר שיש לי קווים של הפרעת אישיות גבולית אבל לא אומר שיש לי הפרעת אישיות גבולית כי אני מיתחת ל-18
אבל באישפוז הפסיכיאטריםות כן איבחנו אותי בזה
באותו הנושא: