9 תשובות
הארי פוטר
הארי פוטר
שניהם יצירות אמנות.
אני הייתי מתחילה בפרסי ג'קסון כי זה קליל יותר, אבל ממליצה לקרוא גם וגם.
אני הייתי מתחילה בפרסי ג'קסון כי זה קליל יותר, אבל ממליצה לקרוא גם וגם.
הארי פוטר
הארי פוטר
פרסי ג'קסון ואחר כך את גיבורי האולימפוס(סדרת המשך)
שניהם טובים
הארי פוטר.. נותן לך 'בסיס יציב' כזה, שאחרי הקריאה יש לך סרטים ויש מלא רקע כזה.. פרסי ג'קסון מתאים לדעתי קצת יותר לאחרי זה, כי את נכנסת ל15 ספרים על אותו עולם (אם את מתחילה מפרסי ומתייאשת באמצע- מבטיחה לך שהסדרות הבאות ממש ממש טובות (אישית אני מאוד נהינתי מגורלו של אפולו))
פרסי גקסון יותר קליל אבל מצד שני יש המשך להסדרה ככה שיש יותר ספרים של פרסי גקסון מהארי פוטר