33 תשובות
אם את ממש כזאת שקשה לה לא להיות נחמדה, אז עדיף שפשוט אל תהיי.
תתעלמי מאנשים
לאכול דג לפני שאת מתקרבת אליהם
אני גם ככה תקשיבי פשוט תהיי אליהם קרה ויבשה אם שואלים אותך מה איתך תעני בסדר ואל תעני חזרה איך אתה
תתייחסי אליהם כמו שלא היית רוצה שיתייחסו אלייך.
ואת צודקת, לא טוב להיות נחמדים כל כך ואת ממש נחמדה
שואל השאלה:
לא.
אני תמיד מתנהגת אל אנשים כאילו הם רצפה אבל נראה לי שאני מתייחסת אליהם יותר מידי טוב.
לא לחייך אף פעם בשיחה עם אנשים
הם ינצלו את זה לבקש משהו
ולא תצליחי לסרב
קיצור אל תחייכי
^^לא ממש הבנתי... את מתייחסת אל אנשים כמו רצפה ואת חושבת שאפילו רצפה יותר טובה מהם? זה לא נשמע נחמד כל כך..
ותעני רק לא
מזדהה הבעיה של נחמדות היא שבסופו של דבר את יורדת בסדר העדיפויות ושוכחת מה את רוצה ומה טוב לך. לפני שאת חושבת מה טוב לאחרים תחשבי אם זה פוגע בך והאם זה מתאים לך תעשי מה שטוב לך
ללמוד להגיד לא.
תכלס להיות אני
לשים פס על אנשים ולהיו בלי מצפון.
צחוקים אבל בתכלס יצא לי לשמוע כמה אנשים שנוזפים בי באותו הדבר ואומרים לי להפסיק.
תקשיבי, יש הבדל בין להיות נחמדה ללאבד עמוד שדרה.
אל תשתפכי לרגלי מישהו, תיהי טובה יותר, תתעלי עליו ועל עצמך, ותיהי נחמדה אליו.
בורכת במשהו שאנשים שלא לא יצליחו לראות או להבין וינזפו בך עליו.
תנצלי את הכוח הזה לטובה
אל תפסיקי להיות נחמדה מידי לאנשים.
תמשיכי, אבל אל תתני לאנשים לרמוס אותך, כי זה לא בא ביחד.
שואל השאלה:
שאלה רצינית מאוד.
נמאס לי להתנהג אל אנשים כמו כלבה. להתחנף אליהם כל הזמן.
זה מגוחך בטירוף. אני נחמדה מידי.
ואני שונאת את זה.
אם אנשים מתייחסים אלייך רע, ואת מרגישה שאת נחמדה מידי אליהם, אל תרגישי רע על זה ואל תכעסי על עצמך בכלל.
זה לא אשמתך.
תנסי להבין שהצד השני הוא הבעייתי,ההוא שפוגע בך.
תנסי להתעלם לחלוטין מאנשים שרעים אלייך, לא לתת להם יחס, ולא להיות רעה אליהם בחזרה.
תיהי נחמדה מדי לאנשים שטובים אלייך את לא פוגעת לא בהם ולא בעתמך
עצה שלי תנסי לפתח דבר אחד..
שמו מודעות עצמית, תראי ניסים ונפלאות
לא להפסיק להיות נחמד?
את אוהבת חתולים?
פשוט תנסי להשתפר כאדם.
למשל להתחיל לאהוב כלבים במקום, בתור התחלה. ככה תרגישי יותר טוב עם עצמך ולא תצטרכי לדאוג ממה שאחרים חושבים, או מאיך שאת מתייחסת אליהם. תתמקדי בקידומך. ואם על הדרך תהיי נחמדה, אין עם זה בעיה.
שואל השאלה:
אתם לא מכירים אותי.
אתם לא יכולים להגיד שאני הבן אדם הכי מגעיל שהכרתם.
אתם לא יכולים להגיד שאני לא נחמדה.
אז תרגעו.
לא ביקשתי את דעתכם עליי.
תודה ויום נוראי.
^^ הם באמת לא מכירים אותך. אי אפשר להכיר מישהו דרך מה שהוא כותב כאן.
הנה כתבת יום נוראי שלב ראשון בלא להיות נחמדה
להתעלם
תחשבי שהם עשו לך משהו ממש ממש רע ואז תהיי עצבנית עליהם ולא תהיי חמודה
אם זה מפריע לך פשוט תהיי יותר אדישה לסיטואציות, ואל תעזרי אם זה ניצול על חשבונך.
פשוט תרחיקי את האנשים שלא טובים לך, זו לא בעיה להיות נחמדה אבל אל תהיי נחמדה לכל אחד שמנצל אותך.

על מה המינוסים? היא רצתה עזרה, עזרתי.
להתעלם וזה יעלם
אני מסכימה עם חלק מהתשובות כאן אבל אני לא חושבת שלהתעלם מהבן אדם או להחזיר לו את אותו יחס שאת מקבלת ממנו זה הפתרון, גם אני רציתי לעשות את זה פעם כי אני אובר נחמדה אבל דיברתי על זה עם דוד שלי והוא אמר לי להישאר נחמדה ולא להפוך לחרא בן אדם,
כדאי לך להישאר נחמדה ופשוט להוציא מהחיים שלך את האנשים אלה שאת לא מקבלת מהם את אותו היחס בחזרה, פשוט תרחיקי אותם לאט
פשוט שבאים לדבר אלייך תעני בכלום
נגיד שואלים איך את תגידי סבבה ותהיי בטלפון
זה מה שאני עושה אני יודעת שלא אשמור קשר עם אותם אנשים כי לא איכפת לי מהם
שמעי הם באמת לא מכירים אותך אבל הם מכירים את מה שאת מראה להם ואם את לא שמה לב את מראה להם שאת אדם לא אכפתי, שחצני ורכושני אז מן הסתם שהם יגיבו ככה.
לא יודעת איך את באמיתי.. אולי את דווקא בן אדם נחמד אבל כאן בסטיפס את מראה משהו מאוד שלילי.

תעשו מינוסים כמה שבאלכם, כולנו מתנהגים שונה באינטרנט וזה אומר שהיא יכולה להיות אחרת לגמרי במציאות. גם אתם.
אין דרכים קלות לזה. כל דרך להגיע לעזה מצב גובה מחיר.(אומר את זה בתור אדם שהוא לא נחמד לאנשים, אבל כן מנומס)
כל דרך תגבה מימך מחיר של אנשים שאת אוהבת ושאוהבים אותך.
וגם של המצב הפסיכי שלך.
בעיקר אנשים נהיים כאלה בגלל שהיה להם משהו כואב.
תראי בסרט האביר השחור משנת 2008 ותביני מה אני מתכוון.
תיהי עצמך
אנונימית
שאמרת לנו יום נוראי כבר הצלחת להיות לא נחמדה אהובה
תישארי כמו שאת❤
מפה את תחליטי אם זו מחמאה או עלבון
אנונימית
וואי רק אני מרחם עליה?
די זה כבר "בולי" מה שאתן עושים עליה , ואם היא תקפה אתכם , אל תהיו ילדים קטנים אל תחזירו לה , וואי באמת שכואב לי עלייך חחח
ותשובה לשאלה: עדיף שתישארי כמו שאת, להיות לא נחמדה זה סתם מעצבן ומציק , תישארי כמו שאת
??איך
אנונימית